Keresés ebben a blogban

2011. május 11., szerda

Fogyasztó tapasz??????

Ez meg mi a bánat? Mostanában meg-megszoktam nézegetni az újságok hátán lévő termékhirdetéseket, jobbnál jobb árukat találva. Van ott minden; az elektromos légycsapótól kezdve egészen a most következő Fogyasztó tapaszig.

Bizony Fogyasztó tapasz. Hallhattunk már nikotin-elleni tapaszról, sebtapaszról és minden anyám kínjáról, hát most már a fogyást is elősegíthetjük eme csodás találmánnyal. Amúgy valószínűleg (biztos) egy szó sem igaz az egész leírásból, de elképesztő, mennyien vetemednek egy ilyen megvásárlására.



A leírás szerint (link itt), ez a tapasz a "modern testsúlycsökkentő módszerek és a természetgyógyászat kombinációja." Az oldal ezt írja:

"Fogyasztó tapasz - jellemzői:

  • jo-jo effektus nélkül
  • hatékonyan szabadulhat meg a felesleges zsírpárnáktól
  • tökéletes hatás veszélyes mellékhatások nélkül, használata teljesen biztonságos
  • A fogyasztó tapasz csökkenti az éhségézetet, megnehezíti a zsírok lerakódását."
 Mi az hogy éhségézet??? Egyáltalán halott már valaki a híres "jo-jo" effektusról? (Lehet, hogy én vagyok műveletlen.) Szerintem ennyi elég is volt ahhoz, hogy végérvényesen letegyek minden ilyenféle fogyókúrás-módszerről. (Nem mintha eddig próbálkoztam volna egyel is.)
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése